Birsta

Åk aldrig till birsta med två karlar. ALDRIG. Jag var klar med allt jag skulle göra på en halvtimme och från klockan 2 till tamefan 6 satt jag i bilen och väntade. Det är inte ens ett skämt! Vad jag vill säga är väl att mannen är den nya kvinnan tror jag. Det har vi ju bevis på nu...Uppenbarligen så lider dom av nån sjukdom som gör att det bara inte går att gå snabbt genom en affär och ignorera sånt man INTE ska ha. Dom måste också kommentera och peta på vareeeeeenda liten grej samt ändra sig 176838 gånger innan allt är klart. Man kan ju också stanna och ta en powernap i en säng på IKEA eller ställa sig i världens längsta kö bara för att få fika om man vill komma hem ännu snabbare.

Nejdå jag gnäller inte, jag hade det trevligt i bilen jag! Raderade hundratals sms, lyssnade igenom massa skivor och pratade om livets stora frågor med Mike Fisher som för övrigt verkar trivas bra i teamet. Men roligast av allt var ju ändå att kolla på allt folk på parkeringen. Hörde bland annat en diskussion mellan en kille och en tjej som skulle in i bilen bredvid. Killen pratade om något som skulle förbjudas och han lät så upprörd och förbannad att jag var helt säker på att det handlade om nåt väldigt allvarligt. Bruden höll med honom och han fortsatte sin predikan om hur kränkt han kände sig. Efter ett tag förstod jag vad han pratade om. Problemet i fråga: Han hade behövt betala för ett toalettbesök. Ja det är ju förjävligt.


Två dagar kvar till utlandet nu. Jag har packat jättemycket av ingenting så väskan är helt full av tomt. Klart bästa packningen det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0