En liten gåta!

Gåtan: Vem, vem vem VEM (förutom Foppa) drar på sig klackeskor och kutar omkring på rummet klockan 05:12 på ett familjehotell (där folk sover) på Mallorca????!

JO, det ska jag tala om:
Svaret är RIKSPUCKOT till morsa i familjen på våningen ovanför som under hela veckan väckt dig på dom mest kreativa sätten med hjälp av sina åtta tusen barn och man. Sjunger dom inte nationalsången 07:30 så möblerar dom om klockan 8. Norra europas mest efterblivna familj, garanterat!

Jaja, hemma nu i alla fall efter lite härligt kaos på arlanda med borttappade väskor, IQ-befriad flygplatspersonal och annat roligt..Tänker inte gå in så mycket mer på det för jag blir bara stressad.

Jag utökade min samling av vänner under denna resa för er som undrar. På flygplanet blev jag kompis med hela tre personer. Den första var en bebis på 9 månader som satt bredvid mig och inte kunde sluta le. Han kastade sina leksaker på mig och vi pratade om lite allt möjligt! Jag har nog aldrig blivit så glad av att se ett litet barn, tänkte ta med honom hem men njaeee.

Den andra var en unge på tre år som skulle hjälpa mig att lösa korsord, det gick sådär. Den tredje och sista av mina nya kompisar var en unge som bara stannade och stirrade på mig tills jag hejade och log. Då sken han upp, la sin lilla gulliga hand på min arm och sa nåt som jag inte riktigt förstod. Sen gick han. Vad är det med mig och barn? Jag ska starta dagis i ett flygplan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0