KÖNG (igen)

Hahaha alltså ja..haha. Kineser. Nu tror jag iof att dedär är japaner men det kan vi låtsas som att vi inte vet. Nääämen ännu en bra låt från mina favoriter som jag hade lyckats missa totalt. Tar med mig den till mallis jag! Om ni undrar vart den tar vägen liksom...



amanda säger:
ja du har väl vunnit krävnings-SM ett par tre gånger nu?
johanna säger:
jaa..fast andra gången va ju på walk over från Kinas enda enbente tävlande
så vet inte om det gills riktigt
amanda säger:
men du hade ju tagit han ändå! fan enbenta kommer bara halvvägs så långt som oss tvåbenade, DET VET JAG DET!
tvåbenade även..
johanna säger:
det beror ju på om dom har ett väldigt långt ben?
haha tvåbenade är fint det
amanda säger:
ja men det har inte kineser så vitt jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0