Sätter mig här och är frisk jag om det är okej?

Idag har jag varit på sjukan en två treee gånger, man har ju tur ibland. Jag tror att jag måste byta till Fass.se som startsida, mycket användbart i mitt fall som det ser ut just nu! Kanske borde fundera på att byta utbildning också och plugga till läkare med inriktning mot UTBROTT PÅ VÄNTETIDER I VÄNTRUM istället. Det behövs fler läkare som jobbar med den saken, helt klart. Det var fullt med folk överallt och det gick inte fort fram, jag trodde att jag skulle få nåt fel, utöver det som redan var fel så att säga. Inte nog med att jag fick sitta jättemånga sekunder på bänken och vänta så fick jag tillslut gult kort också. Helt sant, men det var inte en varning utan nåt slags akutVIP-pass så att jag fick gå före alla. VIP på sjukan, den ni!


När jag väl kom in fick jag i alla fall träffa den konstigaste läkaren sen sist och jag visste inte om jag skulle skratta eller springa därifrån. Jag valde att först skratta när han inte såg, sen skrattade jag NÄR han såg. Sprang därifrån gjorde jag däremot inte, jag behövde ju hans hjälp trots allt. Fast när jag var klar så sprang jag. Till apoteket.  


Dagens upptäckt: Man kan hitta mycket intressant i telefonkatalogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0