22deecccc

Idag har jag haft en riktig salongsdag. Först var jag hos frissan på förmiddagen, mellanlandade på kina och käkade lunch med mamma och Fredde sen blev det en sväng på "stan" innan det var dags för nästa ställe där naglarna skulle fixas. Kändes som att jag klev rakt in i Ryssland kan vi ju börja med att säga och jag förväntade mig kaos, men skenet kan bedra. Det blev finbra! Faaast..om ni ska dit..there will be blood bara så ni vet.


Jag har fortfarande julklappar kvar att köpa..eftersom jag tappade bort hela november nånstans efter vägen så ligger jag lite efter och att det skulle vara julafton om två dagar går jag inte på. Lurendrejeri som man så fint säger! Igår var jag och mamma i birsta till 10 på kvällen men likt förbannat fick jag bara med mig grejer till mig själv hem och precis likadant blev det idag. Ångest. Efter Birsta så åkte vi vidare in till Sundsvall för att hämta Fredde som kom med tåget. Medan vi väntade så gick vi in på dönken och drack kaffe och åt glass. Hamnade bredvid två killar som hade så intressanta diskussioner på gång så man kunde ju inte låta bli att lyssna: 


kille 1
: Jag måste ju vara den enda i hela världen som visslar falskt.
kille 2: Får jag höra då.
kille 1: vissel vissel vissel osv..
kille 2: Det måste ju vara nåt fel på stämbanden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0