arrest me!

Igår var det SM-VM i bilkörnings-OS! Vet inte hur många timmar vi satt i bilen men vi var väl ungefär överallt där man kan vara här i stan. Anna körde, jag och Hanna bara satt, precis som det ska vara! Började dock med ett intressant besök på en mack. Anna gick in för att köpa vatten och tur var väl det för det behövdes sen skulle det visa sig. Jag vände mig om och kollade ut genom bakrutan av nån anledning och bara skrek rakt ut i stort sett varpå Anna självklart vred på skallen hon också och skrek, om möjligt, ännu högre. Ett monster? En lavin? En dönick? Alexander Rybak? Näe, bara en jäääävulska snygg polis!


Anna
: Hej, vill du se mitt körkort?
polisen: Njae..
Anna: JOMEN SNÄÄÄLLAAA?
polisen: Nej säger jag.
Anna: JOOOOOOOOO DU VIIIILLLLL! BUHUUUUUUUUUU
polisen: Men sluta böla, jag kollar väl då. Vilket fint!


Nääämen helt ärligt, om jag någonsin haft en riktigt såndär tonårskärlekfastjagintekännerdig-grej för mig så var det igår. Vattnet åkte fram, värmen i bilen sänktes. Vi höll på att dö, och inte bara en gång. När vi skulle hämta Hanna så mötte vi honom igen, Anna glömde blinka och i nästa sekund var hon påväg ner i kanalen men som tur var så löste det sig så det blev en torsdag denhär veckan också.


Nu ska jag åka och handla med mina kära vänner inför nyår som av nån anledning råkar vara redan imorgon. Inte konstigt att man börjar planera sin 20-årsfest redan nu när tiden går såhär jäkla fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0