Firmafest

Igår kom Malin hit vid halv 5 och vi tog oss sedan vidare upp till Monika på mubbaaaa. Nästan hela gänget var där och det bjöds på vin, irish coffee, drinkar, en sju helvetes massa saker att äta samt dålig musik (tills Anna tog tag i det). Klockan 7 skulle vi vara på nästa ställe och när klockan började bli halv åtta så upptäckte vi att ja..klockan snart var halv åtta och då blev det bråttom. Tiden går fort när man har roligt och allt vad det heter!


Vi åkte vidare till julfest på parken med en massa andra företag. Lars Vegas stod för underhållningen och det blev ett jäkla drag där ett tag. En gubbe från ett företag som vi inte ska nämna namnet på men som börjar på b och slutar på ilbolaget var nog fullast på hela stället och lyckades få för sig att jag var vääääldigt trevlig..


Gubben: Men duuu va en fin tjej du!! Trevlig är du ju också, det ser ju jag det!
Tomas: Hon är min dotter...
Gubben: OJ, jamen det syns ju det! Jääääklar vad ni är lika!
Malin: Och jag är hennes syster.
Gubben: Ja! Det kunde man ju förstå! Är hela familjen här eller?
Tomas (tar tag i Monika): Ja, här är frugan!
Gubben: Men himmel!
Tomas: Nu låter du mina döttrar vara ikväll.
Gubben: Ja aaabsolut, men du ska vara jäkligt stolt alltså!
Tomas: Det är jag!


Andra fina saker som folk slängde ur sig:

1. Tobbe (till en tysk): I understand, but i can't talk germany.


2
. Vakt: Vi släpper inte in mer folk ikväll! Det finns inga galgar i garderoben!
    (14 pers kommer ut med jackor på)
    Kille längst fram i kön: Bryter ni av galgarna när folk går hem eller?!?!


3
. Annan kille i kön: Happ, är det bra?
    Jag: Jorå, varmt och skönt men annars så.
    Killen: Haha, ja jag menar det. Så jävla kallt! Har du nån känsel i dina tår?
    Jag: Haha näe..har du?
    Killen: Nej jag har ju inte det..Då är det alltså ingen mening att vi byter skor?
 
4. Kille inne på subway: BETEENDEVETAREEEE!!!
 (Nu har jag gjort bort mig en gång inför honom och han en gång inför mig = kvitt!)


Kommentarer
Postat av: Anna

4. jag gissar på ssssssssslllllaaaaaarsssssoooooonnnnnnnnnnnnn

2010-12-12 @ 22:08:22
Postat av: Anonym

rättt ;);););)

2010-12-12 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0