Fråga psykologen

Hej!
Vad lider man av om man drömmer att en vit uggla simmar på botten av en pool utomlands? Och vad är det för del av hjärnan som saknas om man drömmer att man sitter i en liten båt mitt på havet med Daniel Adams-Ray och han biter en i axeln?

Allt oftare känner jag för att strypa mig själv när jag vaknar av massa konstiga drömmar som verkligen inte är logiska på NÅN punkt. Den senaste veckan har verkligen slagit alla rekord och det kanske beror på att jag blev invarderad av en trevlig förkylning som har gjort mig sällskap några dagar. Idag såg jag ut som att jag hade blivit misshandlad av en karl eller gnuggat en katt i ansiktet och fått en allergisk reaktion. Eftersom jag inte sett till nån katt på länge så återstår väl bara första alternativet. Kul att man har en karl som slåss i sömnen osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0