Plötsligt händer det!

Och just nu satt det jääävligt fint! Inte för att det hade varit negativt om det hade dykt upp nån annan dag, men när det ska köpas julklappar till massa folk och allt vad det är så är det ganska välkommet så att säga. Gick dock direkt in på h&m det första jag gjorde och köpte allt jag kände för till mig själv, aldrig gjort förr och jävligt skönt var det! Nu ska jag köpa en ny tv så jag slipper sitta med kikare för att se, en divan ska inhandlas till vardagsrummet och sen alla julklappar då såklart. Tänkte även att Anna ska få en korv på hockeyn på fredag, det är hon värd. Som om inte det vore nog så ska jag till Amanda ikväll med alla fina människor och umgås, sicken dag!



Kommentarer
Postat av: M

Hääärligt...:)

2010-12-15 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0