snöjävlahelvete

Just nu känns det som att nån har slagit mig i skallen med nåt hårt, men jag har bara varit i birsta. Jag och Amanda åkte redan klockan 9 imorse och kom hem sju timmar senare med hela baksätet fullt med grejer. Sen är det ju inte nog med det, man ska ju upp med alla grejer till lägenheten också och dom ska packas upp, placeras ut, hängas upp, monteras ihop och allt vad det är. Sen var det ju dags att skotta bort all snö från ballen igen, som vanligt nu för tiden känns det som. Hä ä ba å se gla ut å görane! Klockan är inte ens 8 nu och jag ligger redan nerbäddad i sängen redo att somna på 10 sek, heeelt slut! Snömängden börjar på allvar göra mig orolig för övrigt. Det är bara december och det är redan såhär mycket, tänk om världen typ snöar igen? Ända upp till rymden, som en enda stor översvämning fast i snöform alltså. Iof lär det ju bli översvämning i vilket fall som helst när skiten smälter så det spelar nog ingen roll vad vi gör. Det är kört helt enkelt, kul.

Juldagen har knappt passerat men nu har planerna för nyår börjat ta form, är ju trots allt bara tre (!?) dagar kvar. Vi blir här hemma hos mig och jag måste fundera på hur fasen jag ska få ut bordet i vardagsrummet så att vi får plats. Tur att man har skottat ballen då som sagt så kan ju vissa sitta där ute, det är väl okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0