torsdag?!

Fan vad snabbt veckorna går. För att fortsätta på svordomstemat så kan jag väl säga: åt helveteeeeeeeeee med comhem. Egentligen bor jag ju så pass nära att jag skulle kunna gå dit och sätta en bomb nånstans i närheten, problemet är väl mest bara att jag inte har nån bomb samt att jag måste gå och handla så jag helt enkelt inte har tid...

Jaha, vad har hänt i veckan då? I tisdags hämtade jag upp Anna i skogen och vi åkte upp till en annan skog, närmare bestämt Nordingrå av alla exotiska platser i hela världen för att kika på lite hockey. Svinkallt var det och inte var det så mycket bättre i ishallen, men det var värt det ändå för allt var väldigt komiskt vilket resulterade i ett enda långt skratt på ungefär 3 timmar. Teamet vann i alla fall, bra jobbat göbbar!

När vi åkte hem så höll vi på att somna både jag och Anna men drar man upp volymen på musiken så brukar det ju lösa sig och så även denna gång. Däremot så blev vi anfallna av imma helt plötsligt mitt på E4an. Hela rutan blev till en vit vägg på EN sekund bokstavligt talat och jag såg ingenting över huvud taget. Som tur var hade vi ingen bakom oss så det var bara att stanna. Helt klart det konstigaste jag varit med om och näe, jag gillar inte Sverige när man kommer ovanför högakustenbron alltså!

Igår var jag hos Ronja i älandsbro och hälsade på. Hon gjorde chokladbollar och jag och Kevin öste vatten från diskhon till en bunke med ett decilitermått, tur att dom är lättroade 1,5-åringarna. Han är ju så jävla go för övrigt så man skulle ju äta upp honom om man inte visste bättre!


Nu blev jag förkyld också, precis NU.


Kommentarer
Postat av: finnhatare

Det var ju nära breviksvägskeele!

2010-12-09 @ 18:37:02
Postat av: Anonym

hahah ja! Skulle ha fortsatt lite bara så ;)

2010-12-09 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0