Chef

"Gud är chef över allting i himlen. Han bestämmer över änglarna och över dom döda och över raketerna och alla flygplan som flyger rätt igenom hans vardagsrum" Fredrik 6 år


Fel fel fel feeel!! Det är såklart jag som är chef. Jag låter änglarna göra precis som dom vill och ärligt talat så är det inte så många raketer och flygplan som flyger genom mitt vardagsrum. Inte ens efter krogen.


Eftersom att jag är chef så får jag göra som jag vill. Det betyder bland annat att jag får äta vad jag vill, när jag vill och hur mycket jag vill. Igår kändes det som att jag inte gjorde nåt annat än just det. Först en lunch med Laura på hamnkrogen, sedan plockade jag upp Annelie & Andreas och vi rullade bort till Emelie som bjöd på fika. Självklart var det inte stopp där men vi kan ju låtsas..


Eftersom att jag är chef så bestämmer jag också över vädret. Jag hade klart och tydligt sagt till om sol både igår, idag samt i helgen. Att det ska vara vindstilla är också ett av mina krav så döm om min förvåning när jag vaknade i natt och det rann vatten från himlen i kombination med åska och vindpustar modell större...Har man inte mer respekt för chefen än så?


Idag har jag bestämt tre saker:
1. Adam Levine är min man
2. Man bör inte äta tårta någonsin
3. Jag bestämmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0