Friidrott

Igårkväll var det Diamond League på teveeee. Friidrott är kul att titta på tills Max Grinndal dyker upp i bild. Då vill man inte vara med längre. Han ser ut som en blandning av Sid i IceAge och Henrik Strömberg som sjunger i Scotts. Han är bara väldigt väldigt läskig helt enkelt. Det där med att han ser snäll ut IBLAND är bara något han övat in för att dölja allt han behöver dölja, och det är inte lite det inte! Han skulle kunna stirra ihjäl vem som helst.


På tal om friidrott så är det ju tråkigt att Christian Olsson och hans akilleshäl blir hemma från EM i Barcelona. Dendär snyggingen Lennart Julin på tv4 sa nåt om att om man inte kan hoppa en bra bit över 17 meter är det meningslöst att åka till EM. Håller mig borta jag också då. Synd, jag tror att jag hade gjort succé..men det kanske är lika bra för jag har fått annat att göra ett tag framöver:



HÖRSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0