i-landsproblem

Det finns inget värre än saker som inte fungerar som dom ska, något som jag stöter på vad jag än har att göra med känns det som. Mobilen och mp3n är något som används varje dag och det är också något jag har varit tvungen att köpa nytt minst en gång varje år dom senaste åren. Jag är väl inte så försiktig med grejerna kanske men nå fan borde dom tåla mer!

En tvättning av bryggan i stugan för ett tag sedan slutade med en mp3 på havsbotten och ett mindre psykbryt som i sin tur resulterade i att jag gick in på mediamarkt och bad om en mp3 som jag kan slänga i vatten, köra över, hoppa på och tappa i golvet 14 gånger varje dag. Dom hade ingen sån. Nu behöver jag högtalare som man inte kan spränga, wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0