Jaa fast..näe!

Idag var jag och Anna på gymmet en sväng, vi satsar stenhårt på beach 2048 så det är defenitivt inget att skämta om det här inte! Det var ganska mycket folk som lyfte skrot idag konstigt nog och Anna såg ju sin chans direkt. Hon tog sikte på en skäggig karl längre in i lokalen och stegade fram som om hon aldrig gjort annat! Jag såg ju direkt vem det var hon försökte ragga med sig hem, men själv märkte hon ingenting...


Anna
: Hej!
Foppa: Tjenare!
Anna: Hänger du här ofta eller?
Foppa: Ja det gör jag. Det brukar bli en gång efter nyår och ca en timme 30 juli varje år.
Anna: Ja jag ser ju att du har en väldigt vältränad underkropp.
Foppa: Jag har lite svårt för att köra maskiner som tränar överkroppen, jag har problem med fötterna förstår du.
Anna: Okej, men du, medan jag kommer ihåg att fråga...är det inte denhär maskinen man ska vara två på?
Foppa: Ehm..njae, det tror jag inte.
Peter Jihde: HAHAHA, nej nu hade du fel minsann! Hur känns det?
 
Neeej så var det såklart inte, vi var inte på nåt gym. Vi åt glass. Och sen var vi på bio. Vi såg "Knight (inte night) and day" och jag hade ingen aning om vad det var för film alls. Jag hade blivit förvarnad om att min absoluta favorit Tom Cruise hade en av huvudrollerna men jag fattade nog inte riktigt vad jag gett mig in på förrän jag väl satt där och han dök upp i bild. Visade sig dock att det var en ganska bra dag idag, jag stod ut med karln och kunde till och med skratta åt honom utan att vilja försvinna från jordens yta sekunden senare. Filmen var bra, jag tror att vi skrattade konstant faktiskt. 


Jag är på bra humör just nu, det kanske håller till på söndag om vi har tur!


Kommentarer
Postat av: SS

HAHAH alltså va fååår du allt ifrån???

2010-07-31 @ 02:20:35
Postat av: Anna

HAHAHAH JAHA, var det foppa???? Fan, hur kunde jag missa det??

2010-07-31 @ 13:24:11
Postat av: jibee

Han var väl lite skäggigare än vanligt kanske ;)

2010-07-31 @ 13:54:39
Postat av: Anonym

haha johannaaaaa! Vill du gifta dig med mig?

2010-08-01 @ 12:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0