Storvinst!

Idag köpte jag en trisslott för jag kände på mig att det var en bra dag för sånt. Skrapade och till min stora förvåning hade jag plötsligt råd med ny våning, bubbelpool och en resa runt jorden osvosv...Japp! 25kr x 2 och jag har aldrig känt mig rikare.

Neeej det blev ingen resa runt jorden men till mallis den 21 augusti. Det kommer att bli kanon trots att vi inte valde till varken rullstolar eller golfutflykter och det bara delvis (?) finns hiss på hotellet. En kvadratkilometer pool bör räcka till oss tycker jag och hyr man en cykel kan man komma långt! Det enda som oroar mig är att jag vet att jag kommer att missa nåt flyg åt nåt håll eller möjligtvis bussen hem från stockholm som jag brukar göra lite nu och då. Kan vi inte bara tälta i Älandsbro istället?

Idag hatar jag fem saker:
1. Folk
2. Folk med saker på huvudet
3. Grannar (klipper dom inte gräsmattan klockan 9 på morgonen så piskar dom mattor klockan 8)
4. Galgar
5. Särskrivningar


Kommentarer
Postat av: Anna

men TÄLTA durrååå!!!!

2010-07-23 @ 16:06:31
Postat av: Jibe

Du också!! Tältar inte utan dig, det vet du.

2010-07-24 @ 03:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0