Tom Engberg

Det finns två saker, egentligen personer, som jag har lite lite liiiiite extra svårt för och det är Lotta Engberg och Tom Cruise. Igår var jag i stugan med min familj och dom bestämde sig för att se hela TVÅ saker på tv under hela kvällen: Lotta på liseberg och Top Gun. Jag hade ingenting att säga till om , jag blev HELT nerröstad och överkörd. Tack för den. Jag fick livshotande utslag på armbågen och en stark längtan efter nån form av död. För att inte tala om mardrömmarna jag har kämpat mig igenom i natt.



Ja ni ser ju....


Idag kände i alla fall jag att jag behövde bearbeta gårdagens traumatiska upplevelser. Detta tyckte familjen att jag kunde göra genom att åka på världens längsta bilresa på världens längsta väg. Den tog ALDRIG slut och det hände absolut INGET intressant på flera timmar. Efter en lång stunds tystnad sa mamma tillslut: "Ja, man kan ju inte tro att man är påväg nånstans". Nej precis. Och det värsta av allt var att vägen va precis lika lång tillbaks.

Allt detta fick mig att inse mitt mål i livet: Jag ska lära mig bromsa på skridskor........................
Nej såklart inte. Jag har inget mål i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0