Flytt

Nästa fredag får jag nycklarna till MIN lägenhet och kan börja flytta in. Har nog inte riktigt fattat vad som händer än men jag vet att jag kommer att måsta packa ner en himla massa grejer i kartonger i alla fall och sen packa upp alla grejer igen. Nääämen det kommer bli finfint dethär! Nu ska jag bara lära mig att tapetsera osv så att det blir lite ordning på torpet! Känns visserligen som att det kommer att sluta med att någon annan gör det i vilket fall som helst men det tar vi då..NU ska jag på hockey i Timrå med Anna, ett efterskalv av hennes födelsedagsfirande, men först middag på sibylla för att lyxa till det lite extra.


Kommentarer
Postat av: lök

WOHO du fick den!! Grattiiis! :D:D:D

2010-11-05 @ 17:42:06
Postat av: jjjjjj

jamenvisst! ;D Tack så mycket! Blir väl nåt form av inflyttningskalajs framöver!

2010-11-06 @ 12:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0