Helg

Det blev en rooooolig kväll med gammklassen! Nästan alla var med och den populäraste meningen för kvällen tror jag var: "Vad gör du nu för tiden?". För övrigt så hade Amanda, Jennan och Linnéa fixat en tävling som hette duga och ja..jag och Jennan kom inte sist i alla fall! Robin va sämst av alla tror jag faktiskt, men han gjorde så gott han kunde..

Missade favvoprogrammet så mycket bättre igår så det är tur att tv4play finns. Petters låt "längesen" är ju så jävla bra i vanliga fall och då kommer Lasse Berghagen (mysigaste gubben i hela sverige) och gör den ännu finare..Petter såg rörd ut och det räckte, blödig som jag är. Japp, jag bölade åt en Lasse Berghagen-låt! Känns bra, själv då?

Idag har jag varit lite här och där och bland annat köpt mig en ny soffa och en ny säng modell dubbel. Jag hoppas verkligen att karln som jobbade där följer med som nån slags bonus för att man har handlat mycket, han var inte att leka med. Nu när jag har lite mer yta att röra mig på (och större säng) så får han ju plats menar jag...På tisdag är det dags för ett besök i birsta för att köpa upp halva IKEA-lagret, har en inköpslista som inte är av denna värld. Tur att the family and friends ställer upp och hjälper till att bära, packa ner, packa upp, handla, fixa, dona, städa, tvätta, spika, skruva osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0