Klassfest

Ikväll ska vi dra ihop vår älskade gamla klass hemma hos Linnéa och kalasa lite, precis som förr! Alltid lika roligt att träffa alla och alltid lika roligt att höra alla dumma grejer som folk säger när alkoholen börjar verka. Vi har ju en del fina diskussioner och citat från fester bakom oss om man säger så...

Sofia: Men Robin du tror ju typ att jag är full?!
Chriffen: Jag heter inte Robin och du ÄR full!
Amanda: Chriffen hjälper ju alla här ikväll! Han bar mig där bortifrån förut till exempel.
Oscar: Ehh..de va jag!

jag: Men, det är ju bara tisdag idag!?
Jennan: Ja, och vi festar...
Ida: Det är väl ändå måndag?
jag: Ja, det äre också.

Robin: Dendär black eyed peas-låten "I've got a feeling", vad heter den?

Amanda: Vafan gör han?
Adam: Hostar?
Martin: Han fick luft genom näsan.
Oscar: Ja, det var nåt nytt. Obehagligt.

Chriffen: TYST!
Jennan: Vad äre?
Chriffen: Det luktar frisk luft!
Ida: Haha jahaaa?
Chriffen: Det är nån som har lämnat den på!!!

Löken: Har du suttit på toa i mörkret?
Oscar: Nej jag släckte innan jag öppnade dörren.
Sofia: Men vaaarför gör man det?
Oscar: Det blir ju ingen sport annars.

jag: Mår du bra oscar?
Oscar: Jaa, inte speciellt.

Amanda: En vilsen hjälper en vilsen. Jaa, det är ju SÅ man säger!!
Chriffen: Ehm va? Då kommer ju ingen av dom hitta hem?
Amanda: Nej de är ju de som själva ordspråket går ut på?
Chriffen: MEN DET ÄR JU IDIOTISKT!? Den som kan vägen ska väl visa den som är vilse?
Amanda: Jag tänker inte säga NÅNTING nu...


Chriffen
: Man kan bara beskriva er med ett ord, och det är..FÖR NYKTRA!
               (tystnad)
Chriffen: Och det var ju två ord!

Kommentarer
Postat av: finnhatare

åååh finaste klassen <3

2010-11-07 @ 21:29:12
Postat av: Anonym

klart bästa ;)

2010-11-09 @ 23:40:12
Postat av: Tove

finnhatare (jennan) jag hatar dig också.



johanna jag vill ha allt du skrivit ner!! :D underbart

2010-11-14 @ 21:07:49
URL: http://toveanderson.blogg.se/
Postat av: johanna

Må ju fixa det då ;)

2010-11-15 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0