12345

Igår och idag har jag flyttat det mesta till lägenheten känns det som. Det blir en hel del spring i trapphuset och bärande av grejer, vore mycket konstigt om det inte dyker upp nån form av träningsvärk snart. Annelie räknade trappstegen upp och eftersom jag själv inte kunde svara på vilken våning jag bor på när Amanda frågade i tisdags så var det nog bra att nån tog reda på det. Tycker synd om dom som jobbar på mio möbler och måste bära upp min soffa kan vi väl säga. Andra våningen är det i alla fall fast det står våning fyra i trapphuset vilket känns väldigt förvirrande. Imorgon fortsätter flyttandet och det ska även tapetseras, köpte snordyra tapeter till vardagsrummet...ska det va så ska det va!

Helgens statistik:
Antal pluggar avbrutna på mitten vid möbelmontering: 2
Antal otippade saker som Andreas visade sig kunna: 1527
Antal personer från södra Sverige som dök upp och på fullaste allvar ville köpa lägenheten av mig: 1
Antal pizzor uppätna inom en timme: 3
Antal saker som jag har fått handdiska: 211 (den du amanda!)
Antal grannar som det känns väldigt tryggt att ha i huset: 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0