Måndag

Idag har jag åkt land och rike runt efter blommor som inte ser små ut i mina bjässar till vardagsrumsfönster, det var inte det lättaste kan jag säga! Ronja kom på spontanbesök på eftermiddagen och vi smällde i oss lite fika och snackade om både det ena och det andra innan hon sprang vidare till banken och jag gav mig på nån form av matlagning. Nu ikväll har Amanda och Nickeppp varit och hälsat på och vi har funderat över vad man skulle kunna ha för affärer för sig i och utanför min lägenhet. Möjligheterna är oändliga, ni anar inte! Man kan till exempel sälja varmkorv från balkongen när krogen stänger, hissa ner dom med en lina lite smidigt sådär..Eller så kan man ställa sig utanför bigboy och ta inträde av alla fyllehundar. Tål att tänkas på!

Kommentarer
Postat av: Anna R

Grattis till lägenheten lilla systerdotter! Jag kommer förbi på en fika i december. Kram

2010-11-16 @ 17:36:23
Postat av: Johanna

Tacktack! Det tycker jag att du ska göra :) kram!

2010-11-17 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0