Hejpåre

Måste börja med att säga att JCs nya reklambilder som sitter uppe på reklampelarna runt hela stan just nu stör mig lite. Killen som dom har som modell är ju så jävla snygg så man håller på att köra av vägen! Jag ska gå ut nån natt här framöver och riva ner en av bilderna och sätta upp nånstans här hemma.

Idag har Annelie och Andreas varit här en sväng och nu ikväll blev det fullt hus med fiiiika och allt. Just nu tapetseras vardagsrum och hall och här sitter jag..kan ändå inte bidra med så mycket, precis som jag trodde! Skvallra inte till Hamrén är ni snälla, jag sa att jag skulle vara hemma och tapetsera ikväll men det han inte vet lider han inte av...Zlatan är ju inte heller med.

Annars då? Ska snart ska jag mysa ner mig på nattbio med Amanda, Fanny och resten av Härnösand. För en gångs skull är bion fullbokad! Vi ska se Harry Potter och jag har inte sett dom senaste två filmerna men det ska nog gå bra ändå, finns det popcorn så går allt bra. Det är lite av mitt motto det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0