ADHD

JAG. FÅR. INTE. PLATS. MED. NÅNTING. NÅNSTANS!!! Alla skåp och hyllor är fulla av saker för att inte tala om garderoberna. Tror jag måste ha dendär klädkammaren som fanns i centrum trots allt, jag får inte in en enda pinal till. Är det nån som vill ha 7 säckar kläder så är ni välkomna att hämta dom! Ni får fan betalt. Varför börjar man rensa? Det blir ALLTID såhär.......................................................

Och NEJ!! Jag vill INTE ha bocciabollarna i min garderob och jag vill INTE ha förra årets påskris där heller. SLUTA STÄLL IN GREJER DÄR JAG BOOOOR!!! Jag bor inte i garderoben men ni fattar.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

man blir som man umgås sägs det;)

2010-10-25 @ 12:13:36
Postat av: Anonym

det brukar heta så ja ;)

2010-10-27 @ 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0