Lördaaa

Idag fick jag och Hanna för oss att åka upp på högslätten och kika på lite hockey. Det blev en jävligt spännande match på ungefär en halv sekund eftersom den va inställd. Övervägde om vi skulle spela själva men vi tog en promenad i spåret istället och snackade lite skit. Som vanligt är det ju väldigt händelserikt att gå i skogen..Har man tur kan man se lite olika träd och några stenar osv men idag blev vi faktiskt omkörda av en livs levande gubbe som måste ha gått snabbt som satan för tre sekunder senare så var han borta. Väldigt mysko och då har jag ändå inte festat till på bra länge...

Blev en tur på stan också där jag hörde den roligaste konversationen på länge i en av våra två rulltrappor...
Svinarg unge: SLUTA LEK I JULLTJAPPAAAAAN!!!!!!!!!!!
Annan mindre arg unge: Varför det?
Fortfarande svinarg unge: Du kan fastna och tappa dina fingjaaaaaj!!! Vill du tappa dina fingjaj ellej?!?!?
Den andra mindre arga ungen: Vadå?
Den svinarga ungen: Du kan fastna och tappa dina fingjaj!!!! VAD SÄGEJU OM DE!!!!!!!!!!!!???

Ja vad säger man om det? Själv brukar jag alltid vara tvungen att säga åt Anna att inte leka i rulltrappan så jag känner igen mig i frustrationen där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0