Nytt jobb

Inte nog med att jag har en ny hobby, nu har jag också ett nytt jobb. I natt ställde jag alarmet på mobilen på 07:00 innan jag somnade. La den längst ner i sängen så att jag skulle bli tvungen att röra på mig och vakna till för att hitta den när den ringde idag..Det va bara det att den inte hann ringa. Jag drömde nåt sjukt konstigt som vanligt och vaknade, och av nån anledning så tänkte jag "klockan är två minuter i 7, den är 06:58", sträckte mig efter mobilen och mycket riktigt. 06:58. Då blev jag rädd för mig själv och klev upp.

Ehh..så nu tänkte jag att om det är nåt som ni behöver ha svar på eller så så kan ni ju ringa. Jag är uppenbarligen synsk nu för tiden så jag antar att jag vet allt! 19:90/min, billigt och bra. Har startat eget och anställt mig själv helt enkelt. Tänkte även börja klä mig efter mitt nya yrke, ungefär som man såg ut på media en gång i tiden när det spelades in film:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0