sönday

Nyss kommit hem från äventyr på högslätten med Anna och Marina. Idag blev det mycket skratt på läktaren, dom är ju för söta alla hockeypöjkar! Teamet - Lugnvik var det som stod på dagordningen och teamet vann vilket inte var helt otippat..Lugnviksspelarna såg mest bara förvånade ut över att dom över huvud taget lyckats ta sig ut på isen. Sen blev dom sura och började slåss till Marinas stora glädje.

Eftersom att högslättens ishall inte är jättevarm så fryser man fan alltid när man är där oavsett vad man har på sig, även idag. Kalla som isbitar gick vi in och satte oss i bastun fullt påklädda med jackor och allt när matchen va slut. Mycket smart och mycket skönt! Sen blev det middag på donken och glass på det. Allt för att frysa igen!

Ikväll ska jag plugga ovanligt nog..Något intressant som jag har märkt är att när man läser helvetesböckerna på engelska så tappar man bort svenskan. Synonymer.se är därför min mest besökta sida för tillfället! Som sagt, just nu skulle jag egentligen behöva läsa bamse eller nåt sånt som inte betyder så mycket så att hjärnan får slappna av lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0