Soooorry Hamrén

Igår drog simhallen igång sina träningspass igen. Jag och grannen tog oss i nån form av krage och gick på spinpump vilket innebär 1,5 timmes spinning, bodypump och core. När jag kom hem var jag skakis som en pensionär och idag kan jag inte gå, så är det bara. Jag var helt enkelt tvungen att ringa Erik Hamrén imorse och sjukanmäla mig inför kvällens match mot Holland tråkigt nog. Han blev självklart ganska besviken och grät en skvätt men jag tröstade honom med ett löfte om att jag ska göra minst tre mål i nästa match istället.


Erik
: Gode guuuud vad har jag gjort för att förtjäna dehär!? snyft snyft snyft
jag: Men snälla Erik, förstår du inte att vi tjänar på det i längden? Jag bygger ju upp mina muskler!
Erik: Men vi behööööööver ju diiiig ikväll! snyyyyyyyyyyyyyyyyyyft
jag: Men lugnaree!
Erik: Tror du Anna kan spela istället för dig?
jag: Ja, alltså..näe. Hon fyller år om två veckor och jag, Zlatan och Majstorovic har planerat en liten överraskning.
Erik: Varför skulle hon inte kunna spela på grund av det?
jag: Nämen du vet ju hur Zlatan är, kan ju aldrig hålla käften. Han kommer avslöja allt.
Erik: MEN DET ÄR VÄL SJÄLVA FA-AAAAAN!!


Först trodde jag att Eriks utbrott i slutet av vårt samtal berodde på att Anna inte kan spela på grund av Zlatan. Men det visade sig att det hela handlade om att han kände sig utanför..Jag förklarade att vi inte kan bjuda alla för då måste Källström få komma också och det är det ingen som vill. Sen påminde jag honom om att han faktiskt fick vara med sist vi hade fest, dendär gången när vi firade att Elmanders tumme fyllde 29 år. Bildbevis:

Foto: Johan Elmander


Kommentarer
Postat av: Anna

VA?? var peter där?? det har jag inget minne av.. och så så jävla typsikt zlatan att skvallra om allt.. tror jag ska ringa karln ikväll... och det där med kim.. jag var typ dööökär i han förut så det hade ju bara blivit pinsamt om han fick komma. bra beslut johanna!

2010-10-12 @ 13:01:18
URL: http://annakaroline.blogg.se/
Postat av: Anna

ps. majstorovic har VÄLDIGT kvinnliga ben. ds

2010-10-12 @ 13:02:20
URL: http://annakaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah så jävla fint!

2010-10-12 @ 16:04:49
Postat av: jibe

Ja Anna, Peter va där men du va väl lite för drucken för att minnas det! Gillar Majstorovics kvinnliga ben jag :):):)

2010-10-15 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0