Update

Ja se så det gick när jag inte var med mot Holland. Katastrof! Denhär veckan har vi haft invecka, en väldigt kort sådan på tre dagar onsdag-fredag. Nu har vi i alla fall tagit oss igenom två examinationer och en hel del föreläsningar, mycket skönt även om man ibland kan fundera på hur mycket man egentligen får ut av vissa föreläsningar. För att visa ett exempel så kan vi ta denhär lilla bilden ifrån gårdagens eftermiddagspass på två timmar där dom enda (mycket användbara) anteckningarna jag gjorde var:


Det hela handlade om hur pedagogiken växt fram ur filosofin genom massa gubbar med långt skägg osv...Efter den föreläsningen, när vi skulle åka därifrån, så höll vi först på att köra över den snyggaste karln i stan och på grund av det så höll vi på att krocka i nästa korsning. Eftersom det var Emma som körde så skyllde vi på henne men hon skyllde på mig som fick ett anfall av att se honom. Jaja, allt är relativt heter det väl. 


Nog om det. Igårkväll tog jag med mig Ida, Emma och Elin ner till Timrå och kikade på lite hockey som blev aningen för spännande ett tag och som slutade i misär. Under matchen tror jag att jag hade en puls på 900 i vissa lägen och när Elin frågade vad det var som plingade till lite nu och då så förklarade jag att det minsann "blev match i ett annat mål". Alltså, för er som inte lagt märke till det tidigare: Det pågår ALLTID en match inne i målen mellan små små små tomtar och domdär findus & pettson-gubbarna. Man ser det bara om man tittar riktigt riktigt noga alternativt tar en kamera och zoomar in lite. Den matchen slutade för övrigt 18-21 till tomtarna och det jag egentligen menade va väl att det blev mål i en annan match.

 

Vi tippade innan matchen började och Ida var den enda som gissade på att färjestad skulle vinna men det gills fan inte för hon tippade inte förrän den första perioden var slut! Lite sura miner blev det och när det dessutom plingade till i telefonen och jag fick ett sms från Catja som va sådär härligt stöddig för att färjestad lyckades vinna så ville jag slå någon lagom hårt, men sen hörde jag att modo också åkte på stryk så då kändes det genast bättre.



En liten grej bara: Har man bråttom på ICA kvantum så är det bäst att man slutar med det.


Kommentarer
Postat av: Anna

mucklorna*

2010-10-16 @ 00:07:22
Postat av: Anonym

jaja okeeeejrååååå!

2010-10-16 @ 19:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0