Grattis gånger fyra

Idag har jag varit iväg på lite hemligheter, spännande spännande och mer än så säger jag inte! Ehhhhhhhhh känner mig lite slö i skallen just nu, kom precis hem från ett spinningpass med djävulen som instruktör och Amanda (och en massa annat folk) som sällskap. Djävulen är en såndär spinninginstruktör som skriker och pushar på som bara den, en mycket bra djävul. Han tar även första pris när det gäller att välja musik, den som varit där vet vad jag snackar om...

I tisdags fyllde Anna 19 år och vi firade med att sätta oss på högslätten och kolla på lite hockey med Marina och Hanna. Kan ju inte bli så mycket bättre. Jag jobbade heeeeela dagen med att fixa presenter tillsammans med Zlatan och Majstorovic som jag sen fick lämna över på läktaren eftersom Majstorovic hade tvättid och Zlatan skulle spela korpenfotboll. Teamet lyckades i alla fall vinna med 9-1 och jag börjar undra vad det är som är fel faktiskt. Har alla andra lag gått ner sig totalt eller har bamse delat med sig av sin dunderhonung? Tacksam för svar.

Imorgon kommer andra delen av Annas födelsedagsfirande. Middag och bad ute i skogen med fint folk står på schemat och det lär bli trevligt det! På lördag kommer tredje delen i samma firande och då ansluter även Annelie (som också ska firas) och lite annat folk. Nästa helg är det Amanda och NickePerre som fyller. Ja jag säger då det jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0