Att plugga gör en blåst

Idag har jag kommit fram till EN enda sak: Att sitta och läsa hela dagen är fan inte bra. Jag började läsa klockan 9 idag och sitter fortfarande med boken uppslagen. Problemet är inte att det går segt utan snarare att de är så jäääävla många sidor som måste läsas och förstås. Sen är många delar totalt ointressanta också men det är ju en annan sak...För att visa på ett ungefär hur blåst man blir efter några timmars läsande utan paus så ska jag ge er ett fint exempel från idag:

11:30 Orden börjar flyta ihop och tankarna befinner sig på annat håll
11:31 Slår ihop boken, måste göra nåt annat ett tag
11:33 Somnar i soffan
12:10 Vaknar och kollar på datorn som står på vardagsrumsbordet. Skärmsläckaren visar en massa bilder, ser denhär på helskärm:


12:11 Undrar förvånat varför jag har en bild på Timrå ik:s klack
12:12 Inser att det är en tårta från studenten
12:13 Vill dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0