Fika

Mitt i dagens pluggande så knackade det på dörren och där stod Annelie och Linda med årets största berg av fika. Självklart får man komma in då. Efter ett tag anslöt även Andreas och helt plötsligt var fikat slut konstigt nog. Ritade upp Lindas tatuering som hon ska göra imorgon och insåg att jag snart gjort tatueringar åt hela familjen Lundqvist, det är bara Kicki kvar. Komsikomsi!


Ikväll blir det hockey med Anna och Marina. Fick köpa en cider för en tjuga i baren i lördags om jag lovade att kika på matchen. Deal! Anna har lovat att ta med sig fika, hon har bakat hela veckan och ja, jag börjar bli orolig.

Till Amanda: DOM SÄLJER KIWI PÅ ICA KVANTUM FÖR EN SPÄNN STYCK! Jag kommer inte äta nåt annat på tre veckor.


Kommentarer
Postat av: Anonymus

Undra vem som åt upp fikat då? ;)

2010-09-29 @ 17:32:26
Postat av: Anonym

Andreas Ekman, Kapellgatan 20 87160 Härnta! ;)

2010-09-29 @ 17:51:31
Postat av: amme

hahah njut!! måste dit!!!!

2010-09-29 @ 19:30:57
Postat av: johanna

haha ja förstår det ;)

2010-09-30 @ 15:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0