Håcki

Haha vad kul det är med hockey alltså! Det sägs så mycket roligt på läktaren, jag blir alldeles trött i skrattnerven (sitter mellan höger huvud och vänster fot nånstans). Nog för att elitseriehockey är kanon, men det är helt klart nåt speciellt med att sitta på högslätten. Man kommer på så många bra idéer när man sitter där, för det är så mycket som skulle kunna bli 1000 gånger bättre om vi fick gå in och styra upp saker och ting. Men sen glömmer man ju bort dom idéerna som med allt annat..Och Annas minne är ju knappast bättre än mitt, hon har tre hjärnceller kvar varav en är döv, så det är liksom kört i vilket fall som helst. Nog om det och åter till matchen. Aik gjorde några fina djupdykningar som skulle ha passat bättre i en simhall, men badhuset här i stan är ju inte färdigrenoverat än så jag förstår dom. I övrigt så hade Hudik en spelare vid namn Yngve (född 82 och inte ett år tidigare konstigt nog) som förgyllde kvällen lite extra bara genom att heta det han heter. Aik har ingen Yngve, men dom har i alla fall en spelare som det är lite extra synd om för att det går så dåligt..


Anna
: HAHA vad dålig han är! Och han ser ju ut som en riktig hårding. En sån som går runt med knogjärn.
Nån annan: Haha ja, KD KD..
Anna: Haha ja..
Nån annan: Neej vänta..SD! Tyckte det kändes fel..
Anna: Haha det märkte jag inte ens! (tre hjärnceller, tre hjärnceller...)


Jag är inte längre ensam i mitt pluggande på tal om ingenting. Anna har börjat läsa matte b, och tycker att det är (citat) "Fem svintråkiga kapitel. Och det är svårt nåt så in åt helvete. Förstår inte hur jag nånsin ska ta mig igenom den här gula fula boken. Målet är till jul, men aaa jaaa tjeeena kände jag när jag började kolla igenom den idag." Jag kan bara säga att så länge man inte läser Matte U så är det lugnt! Det är det absolut svåraste man kan ge sig in på (näst efter styrdans) och det är ingen idé att försöka förstå sig på det.


ÅÅÅ just det! I natt drömde jag att jag tappade mitt tandsmycke. Inget konstigt med det (?) men jag har funderat lite. Man säger ju att man kommer att vinna pengar om man drömmer att man tappar tänder och tandsmycket sitter ju PÅ en tand..Det kanske inte blir nån miljonvinst men några tusenlappar borde man ju kunna få? Eller? Snällaaa..


Tre saker jag skulle lägga pengar på om jag vann en miljon
:
1. Kostymer till alla teametspelare att SPELA i och inget annat. Skulle ta hockeyn till en helt ny nivå och det skulle helt plötsligt bli okej att dricka champagne i båset. Och på läktaren. Nedsläckt ishall under match och levande ljus i mittcirkeln är också en idé men jag vet inte..vore synd på kostymerna om det började brinna osv.

2
. En hel ö nånstans jättelångt borta dit man kan flytta alla katter så jag slipper vara där dom är. Alla hästar kan också få följa med. Och ormar. Och Peter Jihde.

3
. Kristoffer Appelquist. Jag skulle hyra honom dygnet runt året om. Han skulle få bo i ett skåp här hemma och plockas fram när det var dags för en massa roligheter.


Kommentarer
Postat av: Anna

ursäkta, men peter jihde bör bli skickad innan alla djuren. och jag har fan minst 4 hjärnceller..

2010-09-23 @ 21:38:26
URL: http://annakaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Anna, om du ska ha 4 hjärnceller så måste du ju bevisa det? Ska fundera på dedär med Peter..

2010-09-24 @ 08:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0