Uthängning

Nu mina vänner är det dags att hänga ut Anna igen! Eftersom att det i stort sett bara är hon som gör bort sig så blir det ju lätt så att det är hon som åker på smällarna så att säga..Det pratades på msn om att spela hockey i vinter, något som egentligen inte behöver diskuteras. En match planeras mot ett annat gäng, men det är inte dags än på ett tag för Anna har lite att öva på innan:

Anna
säger:
JA SATAN!!! när mike lärt mig högesteg åt höger så..
johanna säger:
högersteg åt höger?
Anna säger:
hahah NEEEEEEEEJ
översteg hallå
fan vad dålig jag är!!!
johanna säger:
bra att du erkänner det själv så slipper jag säga det =)
Anna säger:
nu fick jag dödslängtan! 

Haha hon har det inte lätt inte! Men nu verkar hon i alla fall ha förstått lite av höger och vänster. Höger är åt höger. Bra Anna!

HEJPÅRE.


Kommentarer
Postat av: Anna

höger är ju alltid höger.. översteg åt höger blir ju högersteg, fast med vänsterfoten liksom.. eller?

2010-09-27 @ 22:53:43
URL: http://annakaroline.blogg.se/
Postat av: jibe

hahah! säger du det? ;)

2010-09-29 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0