Heheh

Fin vinst i Timrå igår, denhär säsongen kan bli rolig känner jag! Parkeringsgubben (i Timrå alltså) hakade upp sig på den blåa färgen på mina naglar, men jag lugnade honom genom att säga att jag faktiskt har rött på fötterna och då blev han glad igen. Idaaaag har jag fångat in en liten hundvalp som var på rymmen. Det gick jättebra om man bortser från att jag inte lyckades. Det kom en bil och skrämde iväg den (idiot) och nu har jag ingen aning om vart den tog vägen, förhoppningsvis är den hemma igen. Ikväll ses vi på stan! Inte jag och hunden då, men alla ni andra som ska ut! Inte alla kanske..men vissa. JAJA. hejdå.


En ny fin bild osv..


Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen det var en bild från igår! Vällans fina tycker jag att vi var :)

2010-09-19 @ 13:21:47
Postat av: jjjjj

haha ja, håller med! ;)

2010-09-19 @ 14:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0