Vad är det för dag?

Idag är det total förvirring på alla plan i mitt liv. Jag var hundra på att det var måndag när jag vaknade medan resten av världen var inställda på fredag. Varför kan inte alla bara anpassa sig efter mig i en sån situation? Alltid jag som ska behöva ge med mig...Hur som helst, nu är i alla fall denna invecka över och nu är det inga fler föreläsningar på ett tag, examinationen på första temat är gjord och det är inga fler 8-17-dagar där tröttheten sitter och slår ihjäl en. Tråkigt att alla trevliga människor har åkt hem bara, jag får börja umgås med reguljärstudenterna istället. Nu lät det som att dom inte är trevliga, och det kanske dom inte är heller..Vad vet jag.

Idag står det faktiskt "Vila nå så jävulskt" i min kalender, på raden vid "14". Klockan är 14:00 nu, och alla vet ju att man måste göra det som står i kalendern. Jag har aaaaldrig varit såhär trött sen sist osv. Imorgon blir det kalajs med brudarna, kan behövas känner jag. Jag vet inte riktigt hur kvällen kommer att se ut, men såhär såg det i alla fall ut på midsommar:



(hela kvällen satt vi sådär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0