Funderingar

Under tiden som jag hållit tyst och inte gnällt på nånting här så har jag sjäääälvklart samlat på mig ett litet berg med irriterande saker att fundera kring som sakta med säkert har växt till ett så stort berg att jag inte kan komma ihåg allt. Listan har fyllts på allt eftersom och den är väl egentligen inte i nån speciell ordning eftersom allt är precis lika irriterande MEN;


1. Vad är det för problem folk har som slänger upp klipp på sig själva på youtube eller vart det nu kan vara där dom sjunger fast dom uppenbarligen inte kan över huvud taget? Jag vet egentligen inte vad som är värst, att dom inte kan eller att dom inte fattar själv att dom inte kan. Det är precis som när lilla mello drar igång om man råkar höra nåt av det, jag skäms ÅT dom vilket kanske är bra eftersom dom uppenbarligen inte gör det själv.


2. P4 västernorrland. Nu behöver jag lyckligtvis inte lyssna på den kanalen så ofta mer än på mammas jobb ibland och det är ju som ett skämt. Inte nog med att dom lyckats hitta människor med väldigt irriterande röster så låter dialektera av någon anledning mycket värre än vanligt. Sen så verkar dom inte kunna med tekniken över huvud taget. "Hehe ja..och där skulle det såklart ha varit en liten..ehh..vädertrudilutt!" "Och det där var Temple of love med..Biiii..ehh..BeWEEEOhhhh!"


3. Allergi. Mot folk som skriver grattis till ALLA på facebook. Det bör göras en tablett mot detta snarast eftersom problemet i sig inte ser ut att försvinna under närmaste livet och jag därmed kommer att kvävas.


4. Alla band som heter nånting som DOM tycker är väldigt fyndigt och involverar Jane eller nåt annat namn, saving, never, less than, more than, remember eller I am. 90 % av dom banden har av nån anledning medlemmar som ser självmordsbenägna ut hela bunten och jag skulle gärna vilja veta vad det beror på. Saving Jane, Plain Jane, Saving Abel, Saving Aimee, Saving Graces, Saving Joshua, Rembember Leona, Forget to remember, remembering never, you am I, I am Ghost, I am so me, More human than human, Less Than Jake, Never ending december och sist men inte minst den OPTIMALA blandningen: Never more than less. GAAAAAAAHHHHHHHH.


5. Tv-tablån på onsdagar. Grey's krockar med blue bloods och off the map krockar med big brother. Egentligen var det väl problem på söndagar också nu när det var Stockholm-Båstad samtidigt som mästarnas mästare, fenomen och en massa annat...Ja ni förstår ju vilket problem det är.


6. Om man har en båtjävel som väger 18000 ton, vem fan har vägt den då? Väger man varenda liten skruv eller använder man världens största våg (heheheh he) ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0