Hej hej hallå dagboken!

Ni kanske märkte att jag höll dehär påhittet stängt ett tag, jag hade varken tid eller lust att hålla på mitt i examinationsperioder, invecka, tentor och allt vad det nu var. Men nu är det mesta klart och jag har återuppstått som självaste jesus. Dock några dagar innan påsk men bättre tidigare än i tid som dom flesta inte brukar säga.


Sen sist så har jag bland annat hunnit med att åka längdskidor med Jennan för andra gången i år och tredje gången i hela mitt liv. NÄÄÄMEN. Det gick fint, vi blev inte omåkta av några barn som sist i alla fall för dom var redan klara och på väg därifrån när vi kom dit. Sista backen nerför blev som vanligt en upplevelse i sig då jennan valde att INTE åka i själva spåret och vurpade och jag lyckades missa henne och åka förbi. Nu har vi i alla fall gjort vårt på längdskidor för den här säsongen, nästa år ska vi åka hela tre gånger och 2013 siktar vi på vasaloppet!


Vi har också hunnit med en avskedsfest för Jennan eftersom hon skulle till värmen och jobba. Festen började bra, fortsatte med en massa tårar och slutade bra. Sen så kramade vi ur allt vi kunde under dom sista dagarna som hon var kvar här hemma med luncher och sånt trevligt. Sen kom hon hem igen och det blev vi glada för. Det har blivit en del veckor utan bloggande nu som sagt och nu kommer jag väl slänga ur mig både det ena och det andra ett tag här framöver, finns alltid nåt att irritera sig på som man säger i Sundsvall! Minneskortet är i princip fullt nu så det är dags att dra igång känner jag. OJOJOJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0