PÅSK

Jahapp då var det alltså dags för en sju helvetes massa mat och tusentals fula pynt i GULT igen. Gult är verkligen en av dom läskigaste färgerna som finns och det gör mig illamående på riktigt och preciiiis som när det är jul så finns det inte ett enda pynt i min lägenhet. Igår när jag och mamma var ute och gick så gick vi förbi ett dagis som hade gjort en häxa av en stor skyltdocka och en massa annat skrot som dom sedan hade hängt upp i ett träd. Det såg helt enkelt ut som att någon i personalen hade fått nog av barnen och tagit livet av sig. Pedagogiskt. 

Ikväll ska vi äta oxfilé med en massa annan götta hemma hos mamma och pappa, såndär klassisk påskmat ni vet...och det blir ingen resa till blåkulla kan jag säga när jag ändå håller på för jag vill gärna vara hemma på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0