Letter to God

Käre Gud! Hur mår du? Jag mår bra.

Jag känner mest bara att det är min skyldighet att tala om för dig att jag inte planterade jordgubbar i en blomlåda på balkongen för att det skulle BLÅSA VARENDA JÄVLA DAG I ETT HALVÅR FRAMÖVER SÅ ATT DOM GÅR AV!!! Jag planterade dom för att det skulle bli BÄR som man skulle kunna ÄTA upp eller möjligtvis KASTA på folk!! Eftersom det nu blivit såhär så drar jag också slutsatsen att det är du som ligger bakom att själva blomlådan i sig inte gick att sätta fast som den skulle vilket i sin tur har lett till att jag inte kan ta bort den?


Ps. Skulle du som kompensation för det hela kunna vidarebefodra ett litet meddelande från mig tror du? Det ska till alla tanter och bör lyda på ett ungefär såhär: "SLUTA cykla från affären med purjolökar som sticker upp ur cykelkorgarna!!!!! Det är otroligt fult!!" Låt gärna lite hotfull om du kan. Ds/amen.


bild lånad av nån..bonde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0