Martin Mikael Björk

Igår krashade min dator så jag fick köpa en ny. Dock så lyckades mina personliga datahackers rädda allt på hårddisken och det får man ju vara glad för men när saker och ting inte går som man vill vilket det faktiskt inte gjorde där i början så får man ta ut sin irritation på andra om man löser in den i tid och idag är valet enkelt...

Vad är Martin Björk känd för egentligen? Antingen är jag för ung för att minnas vad hans stora genombrott var eller så är det helt enkelt så att det inte fanns nåt sånt. Han var gift med en fotbollsbrutta, tillsammans med Lena Ph en sväng, bihang till själva Olle i fråga Olle, stormade in i vakna-studion och tog över Paul Haukkas jobb av nån anledning och sist men inte minst så var han programledare för SM i Ung företagsamhet i Stockholm 2010. Sicken karriär!


Om man plockar ut valda delar ur det som står om honom på intranätet så kan man bland annat läsa att han den 20 april berättade att han en gång i tiden hade en karriär som luftgitarrspelare och har vunnit Luftgitarr-SM 1991 i Sollentuna tillsammans med en kompis inför tre till fyra tusen åskådare. I juryn satt bland annat Jan Guillou och Svullo. Man kan också läsa att Martin Björk har ett eget klädmärke som heter M.B. I kollektionen finns bland annat...damdamdamaam (trumvirvel): EN VIT T-SHIRT! 


Jaaaa okej, han ääääär jävligt snygg för att snart fylla 40 och jag skulle gifta mig med honom om han skulle fria MEN det erkänner jag bara på fredagar så gotta er nu för sen är det kört! Om ett tag så gäller det inte längre. Han får sig ett litet påhopp endast för att han är för perfekt men vi kan ju inte avsluta snällt så slutligen, när det gäller hans profilbild på facebook i dagsläget (ni får kolla upp den själva) så har jag väl egentligen bara en sak att säga: PLOCKA. UPP. HAKAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0