Sms-SM!

Jag har suttit och kollat igenom min gamla telefon. Hittade en del fina sms och vissa är så fantastiskt konstiga att jag känner att det fanken inte är nån mening att ens försöka låta bli att slänga upp dom. Så här kommer nu en liten samling textmeddelanden som är alla är ganska halvklara till oklara, många av dom säkerligen skickade när det befann sig aningen för lite blod i alkoholomloppet.

SMS Från...

Annelie
: Gå till från sidan..vi är påväg dit nu!

Anna: Alltså han verkar ju aldrig veta vad han ska säga? Typ oerfaren?? Om han kör ut dig dödar jag honom!! Måtte djävulen ta alla karljävlar!

Jennan: Ballonger skev duk

Malin: Jamen kolla här! De är ju som när brandsta city släckers va med i melodifestivalen, då röstade alla brandsläckare!

Daniel: Jag drömde om dig i natt! :D hahaha så jävla rolig grej du flög på en hängmatta med nå jäkla segel också var det pirater med i bilden och massa andra roliga saker :D

Christer: Är gör farbror Glenn och dricker groll :)!


amanda
: Varför fick inte jag födas med en normal hjärna?


Kim
: Jag drömde om dig i natt! Du gömde dig av nån anledning i bagageluckan på min bil och grät av lycka för att du "äntligen hade fått rösta på moderaterna i valet"!


Jennan: Vi är på ägg boys!

Amanda: Fyfan va pinsamt. Tur att jag kan tanka.

Niclas: Jag är gårdagens version av dig. Håll dig i mig, hela havet bolmar!!

Jennan: Ja sitter vid ett träd och dör nära mini.

Carlsson: Haha jag saknar dig johanna, gör inte du?

Martin: Det va två burkar i samma påse, minst en av dom var cider och i så fall var den andra en öl :)

Tomas: Glad midsommar med brännvin på byn! :D


Oooooch sist men inte minst sms-konversationen med det största frågetecknet som någonsin skådats bakom..

amanda
: Vilket Micke?
jag: Haha vilken Grekland?


Kommentarer
Postat av: amme

hahaha! sluta umgås med grekland hallå!

2011-09-02 @ 14:20:47
Postat av: Anna

ehh, vem ska dööö?

2011-09-02 @ 16:09:53
URL: http://annakaroline.blogg.se/
Postat av: jibe

haha men gissa treeee gånger!

2011-09-02 @ 19:15:11
Postat av: Anna

men varför köra ut dig? haha, jag fattar naaada

2011-09-04 @ 15:52:17
Postat av: Anonym

haha kan förklara nån gång så ska du se att det kommer att gå upp ett ljus eller sju :):):)

2011-09-05 @ 00:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0