KBT

Nu ska jag göra nåt som jag bittert lär få ångra redan i natt skulle jag tippa på! I brist på annat att se på tv för tillfället så ska jag (läs noga nu och gärna flera gånger) se SNAKES ON A PLANE. Fattar ni. JAG ska titta på en film som jag har undvikit in i det längsta, en film där (citat) "katastrofen är ett faktum när en lönnmördare släpper lös HUNDRATALS jävla GIFTORMAR på planet". Jävla var ett ord som jag la till för övrigt för att det är precis så det känns, det finns inte nog med svordomar att använda i det här sammanhanget egentligen.

Spindlar och sånt har jag inga som helst problem med men bara en bild på en orm får mig att dra upp fötterna från golvet och skrika rakt ut. Äckliga slemmiga saker som slingrar sig fram och dessutom kan döda en om dom vill, förstår verkligen att folk vill ta in dom i sina hem.............särskilt när dom dessutom rymmer ibland och lägger sig i sängar och allt förbannat. En gång i våras när jag och mamma var ute och sprang så låg det en huggorm på vägen, jag minns inte ett skit från det att jag vrålade som en idiot, vände om och sprang tillbaks samma håll som jag kom ifrån tills jag var en bra bit bort och hade lugnat ner mig. Fullständig jävla panik med andra ord och en blackout på det! Jaja, nu har filmen varit igång här ett tag och jag säger väl hej och välkommen till nattens alla mardrömmar då. Nån kan ju gärna kika in här imorgon och kolla om jag har överlevt det här...helvetes helveteee, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0