Run sucker, run

"Bort med destruktiva människor i livet" sa Malin Gramer imorse på vakna med the voice och ja, det är fan det bästa man kan göra. Jag har rensat mitt liv på folk som inte vågar stå för vad dom tycker, folk som måste ha minst en annan person i ryggen för att våga ta en diskussion och folk som inte vet vad dom ska säga när man konfronterar dom ensam. Folk med kass självkänsla som snackar skit om den som inte är med för tillfället men som slickar röv så fort den de snackat om är med. Snåla, egoistiska och fega människor som vänder kappan efter vinden och som är så totalt livrädda för att nån ska tycka illa om dom att dom knappt vågar andas.

Jag har rensat bort telefonnummer till människor som inte längre har nån plats i mitt liv och bestämt mig för att bara omge mig med de som ger glädje och energi och jag har fan aldrig mått bättre! Sen kan de små destruktiva människorna sitta där och vara stolta över vad de lyckats med här i livet, vad nu det är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0