Uggling!

Många inlägg har hittills skrivits om "Dannar" i olika former och av olika anledningar, men NU ska det jävlar i mig handla om den riktiga Danne för första gången i denna bloggs historia (tror jag?) vilket gör denna dag till en stor dag! För er som inte vet vad en Danne är för något så är just denna sorten en kloning av mig själv fast i manlig form. Detta innebär bland annat att han fattar precis vad jag menar och jag fattar precis vad han menar när ingen annan fattar nånting! Det är därför inga problem att låta Danne ta beslut om saker och ting som rör mig själv för det blir ju samma beslut som jag själv skulle ha tagit om jag orkat bestämma mig. I fredags så bestämde han till exempel att jag skulle käka pizza till middag och det blev ju svinbra det!

Några gånger under den här veckan har vi suttit på varsit håll och tittat på samma tv-program och diskuterat det hela via essemess, emessenn och chatten på facebook, samtidigt kanske ska tilläggas vilket gör att man känner sg lite lätt schizofren ibland. Det blir också aningen förvirrande när vi till exempel skriver på msn om att vi pratar med några på facebook som är oss själva, det där förstår jag inte ens när jag skriver det nu liksom. Hur som helst så var det Böda camping på kanal 5 nu ikväll och där var det ett gäng som ägnade sig åt något som dom kallade för "uggling". Det gick tydligen ut på att sätta sig på en massa konstiga ställen och se lika uttryckslös ut som en uggla, något som Danne nu har lovat att  han ska testa på juldagen. Jag föreslog då att han kunde sätta sig i min dusch men kom i samma sekund på att där brukar ju Bobbo stå på nacken när det är festligheter på g så det sket ju sig och nu vet vi inte riktigt vart han ska få plats. Det jag vill komma fram till är helt enkelt att ni gärna får hojta till om ni ser Danne sitta och uggla nånstans på juldagen! Såhär ser han ut (med reservation för att outfiten eventuellt kan ändras):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0