Oh happy daaaayyyy!

Det här skulle kunna vara den absolut bästa dagen sen sist, är så glaaa så det är inte sant! Besökte banken imorse och passade på att ta ut lite från karmakontot och turen slog till direkt. Jag har bokat in mitt födelsedagsfirande i Åre under tre dagar med fint folk, spa, middagar, fest och gud vet allt. Ingen skidåkning för min del vilket kanske inte var så oväntat men after ski har jag dock inget emot! Jag har också bokat in en resa lite längre fram kombinerat med århundradets överraskning som jag inte kan reveala nåt om riktigt än men det är i alla fall en överraskning som jag kommer att uppskatta precis lika mycket själv.

Juldagsplanerna börjar ta form med kalajs på tjugan, mycket trevligt! Hittills vet vi att minst 35 klassiska festmuggar ska fixas och fler lär det säkerligen bli så Annelie du kan ju räkna med att jobba lite här framöver. Plugget börjar lugna ner sig och våren kommer kännas som en enda lång semester. Trots att det är vinter och mörkt som i en jävla grotta så känner jag hopp för framtiden, hä blir bara ljusare och ljusare, snart är det sommar igen och som om det inte vore nog så såg jag något riktigt finfint när jag var ute och gick nyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0