112

Skadade mig nyss under matlagningen. Skar mig inte på nån vass kniv, brände mig inte på plattan eller nåt annat såntdär vanligt utan jag lyckades köra högerhanden rakt in i diskstället av alla möjliga saker i detta kök. Hur är det möjligt tänker ni väl säkerligen nu och då ska jag säga att detta självklart var ett av mina mål för kvällen och absolut inget misstag, jag stod länge och siktade innan jag slog till. Nääää jag är så less på alla mina konstiga skador att jag bara stod och stirrade på misären och det gjorde så ont att det slutade göra ont. Hängde ni med där eller? There will be blood tänkte jag och det fick jag ju rätt i. Tur att man är en såndär...ehh...vuxen människa som har plåster och grejer hemma!

När alla människor i hela stan packade ihop sig och trängdes uppe på högslätten igårkväll och såg modo köra över aik samtidigt som dom delade löss med varandra så var jag på simhallen och spinpumpade. Vad gör man inte för att få ha kvar sin plats. Det går inte att bli sjuk, göra nåt annat eller vara bortrest nån måndag på heeeela året. Jättebra system måste jag säga! Och som om det inte vore nog så kom dom in och fotade till yippie mitt i allt??? Gömde mig snyggt bakom hon som satt framför mig och hoppades på att jag inte kom med över huvud taget..och OM jag nu gjorde det så kan man ju hoppas på att nästa nummer av dendär tidningen inte hittar till min brevlåda samt att ingen känner igen mig.

Sitter och pluggar styrning och utvärdering just nu som ni kanske märker. Ja det gjorde ni ja, bra. När jag är klar ska jag bosätta mig i soffan för resten av kvällen och kika på bygglov och cougartooooown. Vet att det ska vara särskrivet eftersom det är english men jag går fan inte med på det. Särskrivningar ska utplånas från denna jord. OAVSETT SPRÅK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0