Åre

Hallå gott folk! Förstår att ni har saknat mig, men nu är jag back efter några dagar och en helg i Åre. Fortfarande lika intressant att åka dit och nu var det världscupstävlingar hela helgen så det var smockat med folk överallt. I övrigt var väl allt ungefär som vanligt, pappa fick ont i ryggen av att köra bil hela vägen dit och ville dra tillbaks förarsätet så långt att det helst skulle hamna bakom baksätet, med andra ord i bakluckan, men nån måtta får det väl ändå vara. Jag kan inte sitta på höger sida i baksätet så jag fick stå mitt kast och sitta med benen ihjälklämda hela vägen. I-landsproblem kan vissa tycka, det tycker inte jag och mina ben...

Vi åt i princip under hela tiden vi var där kändes det som. Jag var inte hungrig en sekund vilket tillslut blev ganska irriterande..Nåt annat som var irriterande var att det som vanligt rullade runt massa snygga audibilar i hela byn och nere på sjön. Som om det inte vore nog så kom det ett helt jävla tåg med 15 likadana jävligt snygga nya silverfärgade audisar på RAD och körde förbi mig. Tack. Annars så fick jag för mig att slinga håret och jag började själv och sen var det tänkt att mamma skulle ta över när hon kom tillbaks efter sin promenad. Promenaden visade sig bli rätt lång så det var bara för pappa att försöka och det gick väl...sådär. Som tur var kom mamma tillbaks efter ett tag så nu är det fixat minsann!

I övrigt så upptäckte jag att Norska barn är 700 gånger mer väluppfostrade än svenska barn, såg till och med små syskonpar som hjälpte varandra och inte slogs!? Nu kan jag väl kanske bara jämföra med mig själv och min brorsa så då är väl alla små änglar men ändå. Slutligen måste jag bara säga att helgens mello var katastrooooof. Värsta sen sist. The ark var bäst och då var dom ju inte ens med och tävlade...








Kommentarer
Postat av: Felix Vincent

Välkommen hem!

2011-03-01 @ 08:27:52
URL: http://felixvincent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0