Baby, baby, baby ohhh!

När man har sin karl på andra sidan badbaljan atlanten så har man ju inte så stor koll jämt vilket känns sådär. Han kan ju göra preciiiiis vad som helst, spela world of warcraft eller äta mat mitt i natten och sånt som inte är bra för magrutorna till exempel. Hemska tanke! Det är ju trots allt jag som håller ordning på honom, sist vi inte pratade på ett tag för att vi hade fullt upp på varsit håll så gick han och tackade ja till att spela in en shamporeklam till exempel...

Jaja, det är väl smällar man får ta kanske, han tjänar ju finfina pengar på hockeyn som han gärna delar med sig av till mig i alla fall. Ehh..nu tror jag ju självklart inte han tittar så mycket på andra brudar, han har full koll på pucken som oftast, men hur som helst så blev jag lite lugnare idag när jag satt och klickade runt på aftonbladet och såg att han börjat umgås med Annas kille som också håller hus "over there":


Keep an eye on my Henke please! Thanks on förhand :)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha men ofta, ligger du också med henke!??!? testa justin biieeeeeeebeeeeeeeeer också, sjukt nice! baby, baby, baby OOHHHH

2011-02-05 @ 00:03:11
Postat av: jjjjjjj

Njae, tror du får behålla honom för dig själv. Det ska vara äldre grabbar duvet! ;)

2011-02-05 @ 12:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0