Birreee

Idag har jag varit i birsta med mamma. Det var väldigt lite folk där för att vara en lördag men inte gnäller jag över det inte! Gick en sväng på ikea och sen var det jakt på jeans som gällde i första hand vilket gick sådär. Jag orkar ju aldrig prova kläder så när jag väl gör det så blir jag less och ger upp efter ett tag helt enkelt. Koncentrerade mig på nästa grej på dagordningen istället vilket var att köpa skor. Har letat sen i december i princip och idag hittade jag faktiskt ett par som fick duga. Det betyder alltså att det tog tre månader att hitta ett par skor, så om det håller i sig så innebär det att jag bör ha ett par perfekta jeans inhandlade nån gång i mitten av maj? Kanon!

Ja nu har jag ju i alla fall fått mer möbler att montera ihop så jag har det jag gör fram till kvällen då det är dags för mellotittande med gängeee igen. Förra veckan så tippade vi för brinnande livet och vi var faktiskt oväntat bra på det visade det sig! Vi lyckades pricka in 4 av 5 rätt på topp 5, den ni! Ikväll håller vi självklart på Christian Walz och Brolle och sen så hoppas vi på att Marie Serneholt blir diskad från programledarrollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0